” Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia. ”

– Albert Einstein –

Markkinointikeinot
ratkaisut, työkalut ja toteutukset

Markkinointikeinot
ratkaisut, työkalut ja toteutukset

Yritysilmeet ja yritysidentiteetit

Yrityksesi identiteetin tarkoitus on viestiä kuluttajalle siitä, millainen yrityksesi on. Sen avulla rakennetaan oikeanlainen mielikuva, mikä helpottaa viestintäsi perillemenoa. Tämä on tärkeä osa pitkäjänteistä brändisi rakennustyötä.

Yritysilmeen tarkoitus on viestiä arvomaailmaasi ja tukea työtäsi tavoitteidesi toteuttamiseksi. Yritysilme rakentuu logosta, värimaailmasta, typografiasta sekä graafisista elementeistä. Yritysilmeen soveltamisen tueksi työstämme käyttöohjeet eli graafisen ohjeiston.

Asiakaslehdet

Asiakas- ja sidosryhmälehdet ovat hallittu viestintäkeino, jolla rakennat yrityskuvaa haluttuun suuntaan ja viestit palveluistasi syvällisemmin. Niiden ei ole tarkoitus olla mainoksia, vaan ne ovat informatiivisia sisältöjä, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaillesi ja sidosryhmillesi.

Asiakaslehti on pitkäaikainen ja merkittävä investointi, jonka vaikutusmahdollisuudet ovat suuret. Siihen kannattaakin panostaa kunnolla, jotta sen avulla saadaan aikaan kunnon tuloksia. Kerromme mielellämme lisää asiakaslehtien toteutuksista, joten otathan yhteyttä meihin.

Messuosastot ja toiminnallisuus

Autamme kumppaniemme avulla toteuttamaan myynnin kannalta toimivan ja näyttävän messuosaston. Tämän lisäksi haluamme käydä läpi suunnitelmasi myyntitoiminnoista ja kehittää messuosastolla tapahtuvaa toimintaa myyntitavoitteidesi toteutumista tukevaksi.

Kotisivut ja verkkokaupat

Rakennamme nettisivustostasi työkalun määrittelemiesi tavoitteiden toteuttamiseen. Näitä voivat olla esimerkiksi verkkonäkyvyyden ja löydettävyyden parantaminen, tunnettuuden kasvattaminen, uskottavuuden parantaminen, myynnin lisääminen ja asiakaspalvelun parantaminen.

Otamme huomioon hakukoneoptimoinnin nettisivujen ja verkkokauppojen sisällöntuotannossa ja teknisessä toteutuksessa. Samalla voimme auttaa sinua tekemään sisältömarkkinointia sivustosi avulla.

Yritysvideot

Hyvin toteutetut, sisällöllisesti harkitut ja näyttävät videot ovat erinomainen työkalu uskottavuuden ja vakuuttavuuden lisäämiseen myyntitilanteessa. Ne ovat hyviä ja asiakkaita kiinnostavia sisältöjä digitaalisissa kanavissa ja tuovat eloa messuosastoihin.

Olemme olleet mukana toteuttamassa useita videoprojekteja ja verkostossamme on erittäin hyviä videotuotannon osaajia.

Esitteet, mainokset ja muu printti

Digitalisaatio on vähentänyt printtimateriaalin määrää huomattavasti. Tämä on johtanut siihen, että niiden teho markkinointimielessä on noussut. Esimerkiksi perinteinen postitse lähetettävä suoramarkkinointi toimii BtoB-kentässä paremmin kuin pitkään aikaan, sillä yrityksille saapuvan postin määrä on pudonnut paljon.

Sama juttu on käymässä esitteille, sillä digitalisaatio on aiheuttanut sen, että suurin osa esitteistä löytyy enää sähköisenä. Kun myyjä antaa käynnillään käsissä hypisteltävän esitteen, on sen vaikutus suurempi kuin silloin, että sama sisältö katsotaan padin kautta. Paras ratkaisu on käyttää keinoja rinnakkain eli fyysistä esitettä ja padin kautta esim. havainnollistavaa videomateriaalia.

Some-markkinointi

Autamme yritystäsi rakentamaan toimivat kanavat sosiaaliseen mediaan sekä konsultoimme, millä tavalla niitä kannattaa hyödyntää. Koska sosiaalinen media on vuorovaikutteinen kanava, vaatii se jatkuvaa reagointia ja kommunikointia siellä yrityksesi kohtaavien asiakkaiden kanssa. Yrityksesi tulee määrittää henkilö, joka vastaa yrityksesi viestinnästä sosiaalisessa mediassa ja jolla on riittävästi aikaresursseja tämän toteuttamiseen. Tämä on mahdollista hankkia meiltä myös palveluna.

Sosiaalisen median avulla yrityksesi on helpommin lähestyttävä, asiakaspalvelun taso paranee, tunnettuutesi kasvaa ja pystyt saamaan uusia asiakkaita. Samalla rakennat yrityksestäsi positiivista mielikuvaa.

Sisällöntuotanto

Myyvän ja asiakaslähtöisen sisällön tuottaminen on yksi markkinoinnin kulmakivistä. Sen tehtävä on herättää kiinnostus potentiaalisessa asiakkaassa ja saada hänet ymmärtämään, mitä hän saavuttaa tuotteesi tai palvelusi avulla. Se kiteyttää myyntiargumenttisi toimiviksi ja aktivoi asiakkaan toimimaan.

LED-näytöt ja -taulut

Meillä on erinomainen kumppani erilaisten LED-näyttöjen vuokraamiseen tai hankkimiseen. Käyttökohteita ovat esimerkiksi messuosastot, joihin tarjolla on ratkaisuja pienemmistä näytöistä koko osaston seinän kokoisiin ratkaisuihin. Tarjolla on myös liikuteltavia versioita esimerkiksi ulkoilmatapahtumien yhteyteen.

LED-näyttöjen avulla voit tehdä näyttävää viestintää, joka varmasti huomataan.

OTA YHTEYTTÄ

Puh. 044 206 4405 / Katri Tulokas
katri.tulokas(at)klaria.fi