” Joka kysymystä voi katsella kahdelta puolelta ”
– Pythagoras –
Laadulliset HR3D-tutkimukset
Henkilöstön hyvinvoinnin, asiakaslähtöisyyden, liiketoiminnan kehittämisen ja päätöksen teon perustana
Laadulliset HR3D-tutkimukset
Henkilöstön hyvinvoinnin, asiakaslähtöisyyden, liiketoiminnan kehittämisen ja päätöksen teon perustana
Nykyisillä asiakkaillasi/henkiöstölläsi on tieto siitä, mitä sinun pitää tehdä pitääksesi heidät tyytyväisinä. He voivat kertoa myös sen, miksi toimivat yrityksesi kanssa ja etenkin minkä vuoksi muiden tulisi valita yrityksesi.arvokartoitus on osoittaunut konkreettista hyötyä tuottavaksi palveluksi ja sillä on suora vaikutus yrityksen myynnin kasvamiseen. Ulkopuolisena neutraalina tahona pystymme kaivamaan asiakkaistasi hämmästyttävän määrän sellaista tietoa, jonka avulla parannat asiakastyytyväisyyttä ja kilpailukykyäsi. Hankit helpommin uusia asiakkaita ja voitat tarjouskilpailuja.
Olemme saaneet asiakkailtamme niin hyvää ja innostunutta palautetta asiakasarvotutkimuksistamme, että lupaamme sinulle 100 %:n tyytyväisyystakuun. Et siis joudu maksamaan meille mitään, jos emme pysty hankkimaan sinulle uutta tietoa, jota pystyt hyödyntämään viestännässäsi ja myyntityössäsi.
Asiakasnäkökulma viestinnän selkiyttämiseen
Useimmiten yritykset tuntevat asiakkaansa hyvin. Tämä perustuu tehtyyn yhteistyöhön ja heidän kanssaan käytyihin keskusteluihin. Yrityksen myynti ja johto ovat muodostaneet tämän pohjalta vahvan mielikuvan heidän tarpeistaan ja arvostuksistaan. Se perustuu liian harvoin tutkittuun tietoon.
Ne yritykset, joiden asiakkaita olemme haastatelleet, ovat olleet yllättyneitä tutkimusten tuloksista. Osa heidän mielikuvista on vahvistunut, mutta joka kerta he ovat löytäneet lisää asiakkaille merkityksellisiä vahvuuksiaan. Tämän lisäksi on löydetty hyviä erottautumistekijöitä kilpailijoista sekä mahdollisia yhteistyön ongelmakohtia, joihin ehditään puuttumaan ajoissa.
Laadullisen, ymmärrystä lisäävän HR3D-syväkartoitustutkimuksen hyödyt liiketoimintaasi:
– Saat konkreettista, oikeaa, ajankohtaista ja tarkistettua tietoa sidosryhmistäsi, asiakkaistasi ja henkilöstöstäsi
- Päätöksenteko helpottuu
- Saat oikeanlaisia työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen
- Tuomme kohderyhmällesi merkityksellistä sisältöä markkinointiviestintää, myyntiä kasvattavia myyntiargumentteja, asiakasreferenssejä ja asiakkaiden kommentteja
- Henkilöstön sitouttaminen (kokemus siitä, että häntä kuunnellaan, hän pääsee vaikuttamaan, häntä halutaan palvella paremmin)
- Saadaan tietoa asiakasta/henkilöstöä mietityttävistä asioista ja kehitystoiveista. Yritys saa mahdollisuuden reagoida ja sitouttaa asiakkaan/henkilöstönsä entistä vahvemmin.
Tarkoituksena on ymmärtää syvällisesti sidosryhmien motiiveja ja ostokäyttäytymistä.
”Klarian tekemä asiakasarvotutkimus auttoi meitä ymmärtämään, millaista lisäarvoa asiakkaamme kokevat meiltä saavansa ja mitkä tekijät ovat olleet syynä yrityksemme valintaan”. Kalevi Humpas
toimitusjohtaja, Pajaservice Oy
Kiinnostuitko syvää tietoa tuottavista tutkimuksista? Ehdota palaveriaikaa jo tänään!
Teemme asiakaskartoituksia nykyisten asiakkaiden lisäksi myös potentiaalisista asiakkaista sekä selvitämme syitä hävittyjen kauppojen osalta. Kerromme mielellämme lisää myös näistä palveluistamme.
Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Voit halutessasi myös kertoa tarkemmin, millaisesta asiasta on kyse.
Jatketaan keskusteluja vaikkapa kahvikupin ääressä luottamuksellisesti.
OTA YHTEYTTÄ
Puh. 044 206 4405 / Katri Tulokas
katri.tulokas(at)klaria.fi
Kiinnostuitko laadullisista tutkimuksista? Ehdota palaveriaikaa jo tänään!
Teemme asiakaskartoituksia nykyisten asiakkaiden lisäksi myös potentiaalisista asiakkaista sekä selvitämme syitä hävittyjen kauppojen osalta. Kerromme mielellämme lisää myös näistä palveluistamme.
Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Voit halutessasi myös kertoa tarkemmin, millaisesta asiasta on kyse.
Jatketaan keskusteluja vaikkapa kahvikupin ääressä luottamuksellisesti.