” Pieni investointi yrityksellesi, suuri merkitys tuloksellesi. ”

– Klaria Group –

Myynnin palvelut
valmennukset, kehitystyö, konsultointi

Myynnin palvelut
valmennukset, kehitystyö, konsultointi

Asiakasarvokartoitus ja asiakastarvekartoitus

Asiakasarvokartoitus selvittää ne asiakkaillesi lisäarvoa tuoneet tekijät, joilla on ollut merkityksellinen rooli yhteistyönne alkamiseen. Samalla saamme tietää syyn, minkä vuoksi asiakkaasi ovat valinneet juuri sinun yrityksesi palvelun tai tuotteen. Kartoituksen lopputuote on raportti, joka tuo hyötyä johdon päätöksen tekoon, markkinoinnillisiin viestintäratkaisuihin ja myynnin onnistumiseen. Asiakastarvekartoitus suunnataan uusiin asiakkaisiin, jotta myynti saa hyödyllistä ja tuloksellisuutta parantavaa tietoa. Tämän lisäksi myynnin arvokas aika voidaan käyttää pelkästään kaikkein potentiaalisimmille ja esilämmitettyille kontakteille myymiseen. Lue lisää asiakastutkimuksista.

Ratkaisumyynnin valmennukset

Asiakkaan liiketoiminnan, toimialan, kilpailijoiden, strategian ja vision tunteminen vaatii myyjältä hyvän pohjatyön. Sen lisäksi tarvitaan kykyä viestitä kiinnostuksensa asiakkaan liiketoiminnan kehittämiseksi, kuuntelua, suhteen kehittämistä ja pitkäjänteisyyttä. Perehdymme mm. näihin asioihin yhdessä myyjiesi kanssa ja syvennämme heidän taitojaan juuri heidän tarpeiden mukaisesti.

Myyntistrategian kehittäminen

Myyntistrategia on työkalu myynnin kehittämiseen ja tulosten parantamiseen. Konsultoimme myynnin johtoa strategisissa asioissa ja autamme näkemään, mitkä asiat ovat oleellisia tavoitteiden saavuttamisen kannalta.

Myyjien perehdyttäminen

Uuden myyjäsi perehdyttäminen myyntiprosesseihisi auttaa häntä kaikkien osapuolien tavoittelemaan tuloksellisempaan alkuun. Hänen perehdyttämisensä suunnitellaan myynnin vastuuhenkilön kanssa ja voidaan toteuttaa juuri yrityksenne käytäntöihin sopivasti.

Jälleenmyyntiverkoston rakentamisen konsultointi

Meillä on kokemusta jälleenmyyntiverkostojen rakentamisesta ja hyödyntämisestä. Konsultoimme mielellämme asiassa jo suunnitteluvaiheessa, jotta osaatte tehdä oikeita päätöksiä ja välttää hukkainvestointien tekemisen. Jälleenmyyntikanavien rakentaminen onnistuu niin kotimaahan kuin kansainvälisestikin.

Myynnin personal trainer

Myyijen henkilökohtainen valmennus on tehokas tapa kehittää myyjiesi ammattitaitoa ja tuloksellisuutta. Sitä voidaan hyödyntää myös uusien myyjien perehdyttämisen nopeuttamiseen. Palvelu koostuu aloituspalaverista, jossa määritellään tavoitteet yrityksen kannalta, alkukeskustelusta myyjän kanssa, yhteiskäynneistä asiakkaiden luona sekä jälkikeskustelusta, jossa myyjälle rakennetaan henkilökohtainen kehityssuunnitelma.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää myynnin personal trainer -palvelustamme.

Myyntisparraukset

Meillä on ratkaisu, miten saat enemmän irti esimerkiksi ammattimessuille osallistumisesta. Myyntisparrauksen tuloksena myyjäsi ovat valmistautuneet messuihin paremmin, heille on selkeät tavoitteet, hyvät myyntispiikit ja eväät messuilla saatujen kontaktien hyödyntämiseen jälkimarkkinoinnin avulla.

Sparraukseen on mahdollista ottaa mukaan myös osio, jonka tuloksena saat sovittua jo ennakkoon tapaamisia messuosastollesi ja varmistettua, että tavoitat messujen avulla oikean kohderyhmän ja oikeita henkilöitä. Myyntisparrauksen ansiosta pystyt kasvattamaan messuihin asetetun panoksen tuottoa.

OTA YHTEYTTÄ

Puh. 044 206 4405 / Katri Tulokas
katri.tulokas(at)klaria.fi