” Sinulla voi olla tottumuksia, jotka heikentävät sinua. Muutoksen salaisuus on keskittää kaikki voimasi, mutta ei vanhan vastustamiseen, vaan uuden rakentamiseen. ”
– Sokrates
Asiakaskohderyhmän
tarvekartoitus
Asiakaskohderyhmän
tarvekartoitus
Tarvekartoitus on suunnattu tuotekehityksen tueksi. Kohderyhmän tarpeiden syvällinen ymmärtäminen auttaa tuotekehitystä keskittymään oikeisiin ja kohderyhmän kannalta olennaisiin seikkoihin.
Laadullisen tutkimuksen avulla varmistetaan tuotekehityksen oikea suunta ja parannetaan lanseeraamisen onnistumisen edellytyksiä.
Työvaiheet:
- Tuotekehitystiimin haastattelu
- Kohderyhmään sopvien tahojen haastattelu (7-8 asiakashaastattelua)
- Käytyjen tulosten ja kehitysehdotusten läpikäynti tuotekehitystiimin kanssa
Tutkimus toteutetaan henkilökohtaisin haastatteluin (puhelin, Skype tai henkilökohtainen tapaaminen).
Hankkeen kesto: 15-40 päivää
Hinta: 5 000 euroa
Kiinnostuitko innovaatiosetelistä?
Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Voit halutessasi myös kertoa tarkemmin, millaisesta asiasta on kyse.
Jatketaan keskusteluja vaikkapa kahvikupin ääressä luottamuksellisesti.